lørdag den 14. marts 2009

Helt færdig..

Jeg er helt færdig. Altså ... bare træt og har haft en fantastisk dag. Vi har været hos nogle venner og spise ost og drikke rødvin, og det var en super hyggelig aften. Alle ungerne legede så godt, så det hjælper også meget på en god aften.
Den hæklede elefant, den er næsten færdig. Faktisk er jeg nået så langt at den er syet helt sammen, meeen den mangler lige at få syet en mund på og evt. lige en blomst jeg også har hæklet. Er blevet HELT bidt, det er SÅ fedt at hækle. Imorgen kommer billede, for jeg er bare for træt lige nu (efter rødvin og Bacardi Melon - phyyyy).
Tøsen og jeg tog idag til en lækker garnbutik i Brønshøj, for jeg havde jo lovet Oliver at hækle en løve til ham. Han nåede at ombestemme sig, så han ville ha' en dinosaurus. Jeg forestillede mig en farlig en med store tænder og skarpe kløer, men nej - han ville gerne have en nuttet dino:

Så jeg besøgte Etsy og købte opskriften til denne fætter. Hurtig levering, og garnet blev købt idag, så det er da bare om at gå i krig. Den er SÅ sød, og jeg synes det er humor over alle grænser at ungen vil ha' denne i stedet for en farlig model. Nå men - heldigvis er denne bare at hækle i ring, så den er nok hurtig færdig.

Købte også garn til at hækle nogle HELT fantastiske julefutter, i uld og er fra Garnstudio.com. Glæder mig SÅ meget - ville gerne ha' det hele færdigt idag.

Nå men - imorgen kommer billedet af Fubbi (som elefanten er døbt, indtil videre) - og godnat herfra.

--- og her kommer billedet så af Fubbi/Flubbi/Fabbi/Falli - jeg kan ikke finde ud af hvad den hedder ----


Ingen kommentarer:

Send en kommentar