fredag den 20. februar 2009

Fredag aften.

Åh sikke en dag med blandede fornøjelser. Vi er ramt af sygdom igen, denne gang er det overraskende Caroline (!!) der har lagt sig (igen...) med feber.

Der har været travlt på arbejdet og NU er det endelig weekend. Jeg deltager i Alt for Damerne LIVE i Forum (messe) imorgen. Har lovet Annette fra Dreampapers at hjælpe ud med at vise hvad scrapbooking er for en størrelse. Så det skal da nok blive super hyggeligt :) håber på pauser nok til at nå rundt og se det hele!

Og så har jeg kastet mig over hækling. Ej, det er bare sjovt, måske fordi det er nyt, men jeg har lovet min datter en hæklet elefant, så jeg må hellere holde mig til ilden, ihvertfald så længe den er igang. Der skal nok komme et billede af den her, når den er færdig, omkring juletid - hehe. 2011 altså!!!

Rigtig god weekend,
~*Linda*~

Ingen kommentarer:

Send en kommentar