tirsdag den 17. marts 2009

Forår

Jeg er gået i forårs-mode. Jeg er HELT syg i maven - bare ved tanken om sol og forår og blomster og dufte og milde dage. Kan slet ikke vente. På mit arbejde har vi en høj trappeopgang med store ruder, og den bliver opvarmet i den grad på en dag som denne med sol. Det var som at befinde sig på en varm sommerdag, og man glemte at det faktisk blæste en halv pelikan og var hundekoldt udenfor.


Jeg nyder at se ud på solen, jeg elsker at mærke varmen igennem et vindue, når jeg ved at der ikke er længe til ... ikke længe til at man kan tage blot en trøje på og sætte sig på terassen og nyde solen. Åh hvor har foråret været savnet. Det er min favorit årstid, kan ikke helt forklare hvorfor, for jeg elsker også efteråret med de smukke farver og det voldsomme vejr. Men foråret, det er som om året starter på ny. Vi går mod lysere tider og man VED at det kun bliver bedre. Det er fantastisk.



Et lille forårs billede af Caroline i solen, missende med øjnene, munden fuld af tyggegummi (hendes nye dille!), og med mudder i hele ansigtet, fra en fantastisk dag i børnehaven! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar