mandag den 6. april 2009

Der arbejdes...

Jeg holder påskeferie. Rigtig afslapning, i sofaen med en god bog. Og så stoppede drømmen her - for det er SLET ikke sådan jeg holder ferie! Jeg knokler løs med værelset, som meget meget meget gerne snart skal være færdigt, og helst igår.
Ungerne er på påskeferie hos mormor. Det er første gang de er væk i længere tid, og her er så stille uden dem. Men hold da fast man når meget når der ikke skal vartes op og nusses omkring.

Nu er jeg gået kold for idag, men vågnede også ved 6 tiden imorges, og gik igang med arbejdet med det samme. Man er vel vant til at stå op så tidligt, også i weekenden hvor ungerne vågner der omkring.

Tager fat igen imorgen tidlig når Steen suser til arbejdet MEGET tidligt for at være tidligt hjemme igen. Imorgen eftermiddag er alle vægge klar til at blive tapetseret på enten imorgen aften eller onsdag eftermiddag. IHHHH glæder mig til det er færdigt. :D

Men for nu ... sofaen og hækletøjet kalder :).
.:¨Linda¨:.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar