lørdag den 14. februar 2009

Gæster

Vi har haft en rigtig dejlig lørdag. Mine kusiner kom forbi til brunch, de havde taget initiativet, og hvor var det bare skønt at se dem igen. Caroline og jeg havde lavet diverse lækkerier til idag, bl.a. omeletter i muffinforme, pølsehorn, lakse-flødeost, amerikanske pandekager og brunsviger, næsten alle opskrifterne fundet på Hjerteforeningens hjemmeside, kan kun anbefale deres opskrifter, super lækre.
Vi var i supert selskab det meste af dagen, og lille, lækre Kirse var med. Nej hvor er hun skøn, og hun er bare blevet så stor!!! Vi gik en lang tur ud af den nye skovsti, i det klareste vejr man kan forestille sig, og nej hvor var det bidende koldt.

Oliver og hans far sidder og nu og ser Star Wars på dvd, Caroline er faldet i søvn på sofaen, og det er bare en dejlig lørdag aften. Nyder tiden, har lavet et kort idag til en børnefødselsdag som Oliver skal til imorgen, og det vil være at se på min kreative blog tidligst imorgen eftermiddag.

Imorgen tager Caroline og jeg til Veddelev havn, det er ørnenes dag og det var meningen at Oliver skulle ud og se hav ørne, men han ville hellere til fødselsdag (selvfølgelig). Så jeg tager Caroline med, jeg håber vi ser nogle, og gerne lidt tæt på.
//Linda

Ingen kommentarer:

Send en kommentar